Wednesday, September 9, 2009

tag from de..kini ku sudah rajin..

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
awaybackin2love,nama blog diambil dr tajuk lagu..

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
ayumisha,mish eena,deyha,min(masing2 ada nama blog mereka sendiri dan saya tidak menukarkan nya,mereka ini saya kenal kerana mereka ini kesayangan saya dan tiada konfusion(ada ke perkataan ni) sekiranya saya ingin mencapai blog mereka...heheh

3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
kalau ianya mampu membuat seseorang berfikir dan menjadikan seseorang itu menjadi lebih baik,penulisan saya berjaya tak kira la sekiranya method penulisan bersifat santai atau berat,saya kira dakwah saya berjaya..=)..jawap soalan ke ni?hahah

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
tidak sama sekali..sbbnya blog ni ibarat kwn saya untuk meluahkan rasa hati suka atau duka..saya perlukan rakan pink saya ini.penuh emosi dan gelak ketawa seperti saya..

5) Apakah tujuan utama anda buat blog ini??
menulis..menulis dan berkongsi ilmu

6) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
ceria dan kreatif seperti pemiliknya.

7) Senaraikan 5 orang yang akan anda tag
ngah,man,muja dan am(dimasa hadapan)hehehe

0 comments:

Post a Comment