Saturday, April 25, 2009

pop kuizo

1.Bekas kekasih saya adalah :
-

2.Saya sedang mendengar :
-astro oasis=)

3.Mungkin saya patut :
-lebih rajin

4.Saya suka :
-ikan kukus ma masak-yumi!

5.Sahabat-sahabat baik saya :
-en mad,pn hasiah,cik zura dan mas,kak yah,gopal,muci dan muja..=)

6.Saya tak paham :
-dgn org yg bz body!huh

7.Saya kehilangan :
-kwn di tmloh..sbb..

8.Ramai yang berkata :
-sy dah gemuk sejak chambering ni..takpe i like!

9.Makna nama saya :
-cahaya kecergasan-

10.Cinta itu adalah :
-anugerah ALLAH,..fahri,hihihi..teke2 cite ape?kalau betul aku belanje!

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
-cari tempat tido d bawah jambatan..kesian pengemis tu..

12.Saya akan cuba :
-utk ajar adik sy si diha,,plz la jgn pelatkan perkataan.nangis jadi nanish!rosak bahase beb.

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
-Selamanya hanya utk yg MAHA KEKAL.

14.Telefon bimbit saya :
-dapat setelah hp sy hilang di kedai,P/S: jgn tgal hp atas meja kalau makan kat kedai makan.ok?

15.Bila saya terjaga dari tidur :
-oh..alhamdulillah

16.Saya paling meluat apabila :
-

17.Pesta/Parti adalah :
-amusement park=pesta leka..hihih

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
-mestila kucing2 sy yg berumur 7 tahun..si cepu dan mia

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
-mase kat UNI..best!

20.Hari ini :
-hari sabtu,hari pergi kenduri kawin org.kawin aku nanti dtg2 la ye,,hihihi,malu ai!

21.Malam ini saya akan :
-katenye nak makan rendang kerang kat pakcik kampar,hehehe

22.Esok pula saya akan :
-ahad,hari berkebun

23.Saya betul2 inginkan :
-

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
-berkesan vitamin E ni..

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
-adalah tempat family lepas gian..heheh

26.Makanan Barat atau Jepun :
-barat,jepun tahu sushi je..

27.Bilik yang terang atau gelap :
-terang,utk membace..hihi

28.Makanan segera adalah :
-roti plus keju dan sos

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
-cepat siap nak makan rendang kerang..

hmm..best jugak ye pop kuiz ni,hoye hoye

2 comments:

IES Boutique said...

huhu..cite ayat2 centa..hoho..awk kene blanjer saye..

AyUmIshA said...

huhu..nmpknye die mule xcited berblog sbb nak jwb tag..bgus2,ade pningkatan..nti sy tag awk..

Post a Comment